flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом голови Ічнянського

районного суду Чернігівській області

  №  17 від 11 березня 2021 р.

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам
інформації Ічнянським районним судом Чернігівської області

  1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів №4 від 15.01.2020) визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Ічнянським районним судом Чернігівської області.
  2. Відповідальна особа Ічнянського районного суду, яка готує інформацію на запит (далі – відповідальна особа), у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж 1 робочого дня з дати отримання запиту визначає кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  3. Відповідальна особа не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України у Чернігівській області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
  4. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж 1 робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом 2 робочих днів, здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими, оформлює рахунок за формою.
  5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740 (зміни від 15.01.2020).
  6. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
  7. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України у Чернігівській області від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє відповідальну особу із зазначенням дати надходження коштів на рахунок управління.
  8. Відповідальна особа надає запитувачу інформацію у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
  9. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.
  10. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України у Чернігівській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє відповідальну особу.

 

 

 

Додаток 1

 

ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

 

 

 

 

Додаток 2

Надавач послуг:

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Отримувач:        

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області      

 

Реєстраційний рахунок:

UA488201720343121001100005960

Код ЄДРПОУ:                            

26295412

Банк отримувача:

Державна казначейська служба України м. Київ

МФО Банку

 

Призначення платежу

Витрати на копіювання (друк) документів Ічнянським районним судом Чернігівської області

Платник:               

 

___________________________________________________

 

 

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

 

 

з/п

 

Найменування

Вартість виготовлення

1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок,

од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

4.

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

                                                                                     Всього до сплати: _________________________________________________________

                                                                                     __________________________________________________________________________

                                                                                                                                    (сума прописом)

 

                                                                                    Керівник       ________________                  Головний бухгалтер       _____________

                                                                                                              (підпис)                                                                        (підпис)